Xalkiadakis

"Free Pass" από τον Δήμο Χερσονήσου


Το πολύπλευρο και ποικίλο προφίλ του Δήμου Χερσονήσου καθώς και τις ποιοτικές υπηρεσίες που εγγυούνται στους τουρίστες επισκέπτες αξέχαστες διακοπές, αναδεικνύει διαρκώς ο Δήμος Χερσονήσου μέσα από τις στοχευμένες δράσεις που οργανώνει η Αντιδημαρχία Τουρισμού, Πολιτισμού & Απασχόλησης.

Το “FREE PASS” αποτελεί μία ακόμα νέα καινοτομία της Αντιδημαρχίας Τουρισμού, Πολιτισμού & Απασχόλησης, που ξεκίνησε από τον Ιούνιο του 2017. Είναι ένα "διαβατήριο" για τους διαμορφωτές της κοινής γνώμης όπως είναι οι bloggers, οι δημοσιογράφοι, οι οργανωτές ταξιδιών τουρισμού, με το οποίο τους εξασφαλίζετε, με την εγγύηση του Δήμου Χερσονήσου, η ελεύθερη πρόσβαση στις επιχειρήσεις που συνθέτουν και προτείνουν μοναδικές εμπειρίες για τους τουρίστες επισκέπτες μας.

Με το “FREE PASS” προσφέρεται, ανάλογα την επιχείρηση, η δωρεάν πρόσβαση στις θεματικές εμπειρίες, πρόσβαση στο υλικό προώθησης, ξενάγηση, συνέντευξη με τον ιδιοκτήτη η διευθυντή του μουσείου η θεματικού πάρκου η υπηρεσίας, δωρεάν διαμονή, τροφεία, η μετακίνηση τους, ίδια συμμετοχή στην δραστηριότητα η εμπειρία, κ.α Όλα αυτά, προκειμένου να παράγουν το επιθυμητό, ακριβές και αξιόπιστο υλικό, το οποίο θα εξυπηρετήσει στην σωστή προβολή των συγκεκριμένων επιχειρήσεων του Δήμου Χερσονήσου. Το “free pass” βασίζεται στην αγαστή συνεργασία και στη σύμβαση που έχει συνάψει η Αντιδημαρχία Τουρισμού, Πολιτισμού & Απασχόλησης με τις επιχειρήσεις που προσφέρουν αυτές τις θεματικές εμπειρίες στους τουρίστες επισκέπτες, κάτι που αποτελεί σημαντικό δείγμα της δυνατότητας ανάπτυξης ωφέλιμης και ουσιαστικής συνεργασίας μεταξύ του ιδιωτικού και δημοσίου τομέα στην τουριστική ανάπτυξη. Οι συμβαλλόμενοι είναι μουσεία, θεματικά και υδάτινα πάρκα, και γενικά όλες οι επιχειρήσεις που προσφέρουν εναλλακτικές μορφές τουρισμού στη περιοχή μας.

Πρόσφατη επίσης είναι η πρόταση που παρουσίασε ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού, Πολιτισμού & Απασχόλησης στο πλαίσιο της διαβούλευσης των φορέων τουρισμού στην Κρήτη για τη βελτίωση των περιφερειακών δράσεων και την ενίσχυση των ΜΜΕ σε συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στις 8/8/2017 στα Μάλια, στο πλαίσιο του Προγράμματος “BRANDTour” που υλοποιεί η Περιφέρεια Κρήτης. Η πρόταση αφορά στη δικτύωση των μουσείων, θεματικών επιχειρήσεων και επιχειρήσεων υπηρεσιών τουριστικής εμπειρίας του Δήμου Χερσονήσου, με την έκδοση κοινού εισιτηρίου, την κοινή προβολή τους και άλλες δράσεις προώθησής τους. Γεγονός που έρχεται, σαν φυσική συνέχεια στην ουσία, ενισχύοντας την παραπάνω δράση του "FREE PASS", που έχει ήδη αρχίσει.

Ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού, Πολιτισμού & Απασχόλησης είπε:

«Με γνώμονα τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη του τόπου οργανώνουμε την τουριστική προβολή του Δήμου και χτίζουμε συνεργασίες με ανθρώπους, οργανισμούς και επιχειρήσεις που θα πολλαπλασιάσουν σε όφελος τις προσπάθειες της δημοτικής αρχής που παραμένει προσηλωμένη στον στόχο και το όραμα της.

Η συγκεκριμένη ενέργεια του "FREE PASS" και της έμμεσης και άμεσης αργότερα δικτύωσης, είναι στοχευμένες και σχεδιασμένες ώστε να ενισχύσουν και τις μικρές επιχειρήσεις αλλά και την πρότασή μας σαν τουριστικός προορισμός και να φέρουν βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα αποτελέσματα. Η συνεργασία μας με τις επιχειρήσεις που γίνεται κάθε μέρα όλο και πιο στενή είναι ένας βασικός πυλώνας στην τοπική ανάπτυξη, όπως άλλωστε και η συνεργασία μας με την τοπική κοινωνία και τους φορείς σε τοπικό, εθνικό και διεθνές επίπεδο. Μας ενδιαφέρει ο απολογισμός της κάθε τουριστικής περιόδου αλλά μας ενδιαφέρει και ο σχεδιασμός του μέλλοντος του τόπου που θα προκαθορίσει σε μεγάλο βαθμό τους επόμενους απολογισμούς.
Ο Δήμος Χερσονήσου είναι ένας τόπος εμπειριών, και επειδή τις εμπειρίες αυτές τις συνθέτουμε και τις δημιουργούμε όλοι εμείς μαζί, με αγάπη και σεβασμό για τους τουρίστες επισκέπτες μας, είναι σημαντικό το ότι συνεργαζόμαστε συνδυάζοντας τις αρμοδιότητες και τους στόχους μας για την επίτευξη του κοινού μας οράματος που είναι η βιώσιμη ανάπτυξη του τόπου. Μόνο οι συνέργειες και η σοβαρότητα, η ποιότητα, ο σεβασμός στον επισκέπτη μας, θα μας εξασφαλίσει μία θέση, ανάμεσα στους πρώτους, που μας αξίζει στο παγκόσμιο τουριστικό χάρτη.»