Πλουμή - Παραγιουδάκης

IMANY: "Ένας από τους καλύτερους φίλους μου, είναι Κρητικός"

IMANY1
Η IMANY μιλάει αποκλειστικά στο Prismanews: "Για τα τραγούδια μου με εμπνέει κάθε στιγμή"
Συνέντευξη στον Μανόλη Φούμη
Η Γαλλίδα τραγουδίστρια, με καταγωγή από τις νήσους Κομόρες της Αφρικής, έρχεται για πρώτη φορά στην Κρήτη και μας υπόσχεται μια βραδιά γεμάτη συναισθήματα, στο ανοικτό θέατρο του ΤΕΧΝΟΠΟΛΙΣ στην Αμουδάρα, το βράδυ της Παρασκευής 31 Αυγούστου – τη νύχτα με τη μεγαλύτερη πανσέληνο του χρόνου!
Μπορεί το You will never know να την έκανε διάσημη σε μια νύχτα αλλά η Imany (Nadia Mladjao το πραγματικό της όνομα) δεν είναι μόνο αυτό. Μεγαλωμένη στα προάστια του Παρισιού σε μια οικογένεια με δέκα παιδιά, αθλήτρια του στίβου, φοιτήτρια στρατιωτικής σχολής, μοντέλο για μερικά χρόνια στη Νέα Υόρκη, νοσταλγική, ρομαντική, αποφασισμένη, μαγική...
Δεν υπάρχει κάτι το φτιαχτό στην εικόνα της και αυτό το καταλαβαίνει εύκολα κανείς, από τη πρώτη στιγμή που θα τη συναντήσει.
Η φωνή της είναι ξεχωριστή, τα τραγούδια – που η ίδια έχει συνθέσει – μιλάνε για ιστορίες αγάπης, πίστης και προσευχής και με την σκηνική της παρουσία σε μαγνητίζει από την πρώτη στιγμή.
Ό,τι και να γράψει κανείς, είναι πολύ λίγο για να περιγράψει ένα νέο μουσικό αστέρι, που φαίνεται πώς έχει έρθει για να μείνει...

Έρχεσαι ξανά στην Ελλάδα, μέσα σε διάστημα λίγων μηνών... Nα υποθέσουμε ότι σου άρεσε το Ελληνικό κοινό;
Ναι!!! Φυσικά και μου άρεσε! Πέρασα πάρα πολύ καλά την τελευταία φορά, ήταν μοναδική η εμπειρία!

Το όνομά σου σημαίνει στα Σουαχίλι «πίστη», ορισμένα από τα τραγούδια σου μιλάνε για πίστη, για προσευχή... Είσαι άτομο που πιστεύει στο Θεό;
Ναι αυτό είναι αλήθεια. Πιστεύω στο Θεό.
Στην Κρήτη έχεις έρθει ξανά;
Όχι ποτέ. Όμως ένας από τους καλύτερούς μου φίλους είναι από την Κρήτη, οπότε έχω ακούσει τόσα πολλά και όμορφα πράγματα για την Κρήτη. Ανυπομονώ να την επισκεφτώ και να τη γνωρίσω!
Τι μας περιμένει στο ΤΕΧΝΟΠΟΛΙΣ στις 31 Αυγούστου;
Να είστε βέβαιοι ότι θα κάνω το καλύτερο. Θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό και θα περάσουμε υπέροχα.
IMANY2
Το "you will never know", ήταν το τραγούδι που σε έκανε διάσημη σε χρόνο μηδέν. Σου δημιουργεί άγχος αυτό, για τις επόμενες επιλογές σου;
Το άγχος πάντα υπάρχει, γιατί θέλω διαρκώς να βελτιώνομαι, να κάνω κάτι καλό. Τώρα μάλιστα, το κοινό έχει πολύ υψηλότερες προσδοκίες. Αλλά και πάλι, εγώ είμαι έτοιμη να βάλω τα δυνατά μου. Και αυτό το κάνω με όλη μου τη καρδιά.
Τι είναι αυτό που σε εμπνέει όταν δημιουργείς ένα νέο τραγούδι;
Δεν είναι κάτι το συγκεκριμένο, με εμπνέει η παρούσα στιγμή.
Σε συγκρίνουν με την Tracy Chapman, τη Billie Holiday, την Cesaria Evora... Σε κολακεύει αυτό ή σε ενοχλεί αυτό;
Φυσικά και με κολακεύει. Άλλωστε είναι όλες υπέροχες, μοναδικές...
Ποια είναι οι δικοί σου αγαπημένοι τραγουδιστές;
Έχω αρκετούς που λατρεύω...Nina Simone, Tracy Chapman, Bob Dylan και πολλοί – πολλοί άλλοι...
Καταπληκτική φωνή, απίθανη σκηνική παρουσία, όμορφη, φιλική, ρυθμική... Δεν μπορεί, πρέπει να έχεις και κάποιες ατέλειες...
(γέλια) Φυσικά και έχω! Κάνω πολλά πράγματα ταυτόχρονα και δυσκολεύομαι να τα οργανώσω! Αλλά επιμένω... Σε κάποιες φάσεις μπορώ να γίνω επίσης και πολύ πεισματάρα, αλλά ποια γυναίκα δεν είναι;
IMANY3
Ποια είναι τα επόμενα σχέδιά σου;
Θα συνεχίσω την προώθηση του άλμπουμ μου σε όλο τον κόσμο και την επικοινωνία με το κοινό με τον καλύτερο τρόπο που μπορώ και αμέσως μετά θα αρχίσω να ετοιμάζω τη δεύτερη, ολοκληρωμένη δισκογραφική μου δουλειά.
Οι Κρητικοί θαυμαστές σου, σε περιμένουν με ανυπομονησία. Θα ήθελες να τους στείλεις ένα μήνυμα;
Πείτε τους πώς ανυπομονώ να τους συναντήσω. Να είναι βέβαιοι ότι θα περάσουμε εξαιρετικά!
Σε ευχαριστώ πολύ για τη συνέντευξή μας!
Κι εγώ σας ευχαριστώ! Τα λέμε στο ΤΕΧΝΟΠΟΛΙΣ στις 31 Αυγούστου!

Κερδίστε 10 προσκλήσεις για το μοναδικό live την Παρασκευή 31 Αυγούστου στο ανοικτό θέατρο του ΤΕΧΝΟΠΟΛΙΣ, στέλνοντας mail με το ονοματεπώνυμο και το τηλέφωνό σας στη διεύθυνση: win@prismanews.gr μέχρι την Πέμπτη 30/8/2012

klik prismanews