Πλουμή - Παραγιουδάκης

Η δημιουργός του Malo, η Ισπανίδα Bebe, για μια και μόνο εμφάνιση στο ΤΕΧΝΟΠΟΛΙΣ



Την Λατίνα super star Bebe, μια από τις αντιπροσωπευτικότερες παρουσίες της Ισπανικής μουσικής σκηνής , τη γνωρίσαμε και την αγαπήσαμε από το “Malo”. Το τραγούδι που μιλάει για την ενδοοικογενειακή βία και που μεταξύ άλλων, έχει διασκευαστεί και από την Άλκηστη Πρωτοψάλτη.

Η μουσική της έχει επιρροές από παραδοσιακά τραγούδια της Ισπανίας, ενώ η ίδια έχει ένα ιδιαίτερο σπάσιμο στη φωνή και μία βραχνάδα, που σε ταξιδεύει στην Ανδαλουσία, ξυπνώντας πρωτόγνωρα συναισθήματα.

Η Bebe θα βρεθεί για μια μόνο βραδιά, το Σάββατο 15 Ιουνίου στο ανοικτό θέατρο του ΤΕΧΝΟΠΟΛΙΣ και σύμφωνα με αυτά που μας δήλωσε, έρχεται για να ξεσηκώσει αλλά και να συγκινήσει τους Κρητικούς!




Συνέντευξη στον Μανόλη Φούμη




Μανόλης Φούμης: Έρχεσαι για πρώτη φορά στην Κρήτη;

Bebe: Ναι και ανυπομονώ να βρεθώ στην Κρήτη!



Μ. Φ.: Τι θα μας παρουσιάσεις στο ΤΕΧΝΟΠΟΛΙΣ;

Bebe: Είμαι σε περιοδεία με μια 4μελή μπάντα και παρουσιάζουμε το τελευταίο μου cd με τίτλο "Un Pokito de Rock an Rol", ενώ παίζουμε και παλαιότερα, αγαπημένα μας τραγούδια. Θα δείτε ότι πρόκειται για μια σπουδαία παράσταση, από σπουδαίους μουσικούς. Θα ακουστούν «δυνατά» τραγούδια, μουσικές που σε ξεσηκώνουν και σε γεμίζουν ενέργεια, αλλά παράλληλα και πιο ατμοσφαιρικά κομμάτια που θα γεμίσουν τις καρδιές όλων μας.



Μ. Φ.: Τα τραγούδια σου έχουν έντονο και το στοιχείο της παράδοσης του τόπου σου. Έχουν όμως και μεγάλη απήχηση έξω από την Ισπανία, σε ένα περιβάλλον διαφορετικό. Πώς το εξηγείς αυτό;

Bebe: Νομίζω ότι τα τραγούδια μου καταφέρνουν να έχουν απήχηση, επειδή αγγίζουν τις καρδιές όλου του κόσμου, επειδή μιλούν για συναισθήματα και συγκινούν τον άνθρωπο που τα ακούει...




Μ. Φ.: Ποιοι καλλιτέχνες σε επηρέασαν, ποιοι διαμόρφωσαν τη δική σου μουσική φυσιογνωμία;

Bebe: Οι μουσικές μου επιρροές έρχονται κατά βάση από το σπίτι μου. Ο πατέρας μου αποτελεί το μεγαλύτερο μουσικό πρότυπο. Κατά τα άλλα, μου αρέσουν όλα τα είδη μουσικής, τα πάντα, από ηλεκτρονική μουσική μέχρι κλασσική. Και πραγματικά τα απολαμβάνω το ίδιο. Τελευταία ακούω πολύ Pony Bravo.



Μ. Φ.: Έχεις ασχοληθεί και μάλιστα με επιτυχία, και με την ηθοποιία. Τι σε εκφράζει περισσότερο;

Bebe: Σαφέστατα το τραγούδι. Απολαμβάνω την ηθοποιία πάρα πολύ, αλλά η αγάπη μου και το πάθος μου είναι η μουσική μου.



Μ. Φ.: Τι σημαίνει το όνομά σου; Πώς το επέλεξες;

Bebe: (γέλια) Η μητέρα μου πάντα με φώναζε bebe, απ’ όταν ήμουν μικρή. Η οικογένεια, αλλά και οι φίλοι, πάντα έτσι με φώναζαν. Και για να σου πω την αλήθεια, δεν μου αρέσει πλέον να με φωνάζει κάποιος με το κανονικό μου όνομα.




Μ. Φ.: Μια από τις μεγαλύτερες επιτυχίες σου είναι και το “Malo”. Τι σε ενέπνευσε για να γράψεις αυτό το τραγούδι – το οποίο έχει μεταφραστεί και στα Ελληνικά και το ερμηνεύει μια από τις κορυφαίες τραγουδίστριες, η Άλκηστης Πρωτοψάλτη;
Bebe: Το έχω ακούσει κι εγώ (Σ.Σ. από την Αλκ. Πρωτοψάλτη) και νομίζω ότι είναι καταπληκτική διασκευή!

Το τραγούδι προέκυψε από κάτι που είδα στην Ισπανία κι από συναισθήματα που πάντα ένιωθα για ανθρώπους που δεν έχουν την οικογενειακή ατμόσφαιρα που εγώ έχω την τύχη να ζω. Ζούσα σε ένα σπίτι γεμάτο από ανθρώπους, ζωή και αγάπη. Ο καθένας μας  είχε τον χαρακτήρα του και συχνά διαφωνούσαμε, αλλά πάντα μπορούσαμε να στηριχτούμε ο ένας στον άλλο. Πάντα συμπονούσα τους ανθρώπους που δεν το είχαν αυτό. Τα διαλυμένα σπίτια είναι ντροπή και  ήθελα ένα τραγούδι να μιλάει γι΄ αυτό και ταυτόχρονα να απεικονίζει τη δύναμη της γυναίκας.



Μ. Φ.: Ας φύγουμε λίγο από τη μουσική. Η Ισπανία, όπως και η Ελλάδα, αλλά και ολόκληρος ο Ευρωπαϊκός νότος, βρίσκεται σε εξαιρετικά δύσκολη οικονομική κατάσταση. Πόσο σε επηρεάζει ως καλλιτέχνη, αυτό το αρνητικό οικονομικό περιβάλλον;

Bebe: Δυστυχώς, μιλάμε γι΄ αυτό αρκετά. Πάντα έλεγα ότι το χειρότερο κομμάτι της κρίσης, είναι ότι οι νέοι των χωρών μας έχουν ελάχιστα πλέον πράγματα για να ελπίζουν, για να δουλέψουν γι’ αυτά.

Όταν εγώ μεγάλωνα, το μήνυμα ήταν ότι αν είσαι υπεύθυνος και εργατικός, θα μπορούσες να φροντίσεις την οικογένειά σου, τα καλύψεις τις βασικές ανάγκες και ίσως και κάποιες περιστασιακές πολυτέλειες. Αυτό πλέον δεν ισχύει. Άνθρωποι που δούλεψαν σκληρά για όλη τους τη ζωή, χάνουν τις δουλειές τους ή πτωχεύουν εξαιτίας μιας κατάστασης που δεν προκάλεσαν οι ίδιοι! Είναι εξαιρετικά θλιβερό αυτό…





Μ. Φ.: Τι νέο μας επιφυλάσσεις για το μέλλον;

Bebe: Σκοπεύω να κάνω ένα νέο άλμπουμ σύντομα. Μου αρέσει βέβαια και να βρίσκομαι σε περιοδεία και να περνάω αρκετό χρόνο με την κόρη μου. Πάντως σύντομα θα ξαναμπώ σε studio.



Μ. Φ.: Σε ευχαριστώ πολύ για τη συνέντευξή μας αυτή και ανυπομονούμε να σε ακούσουμε Live στο ΤΕΧΝΟΠΟΛΙΣ.

Bebe: Κι εγώ σε ευχαριστώ Μανόλη, να είστε όλοι σίγουροι πώς θα περάσουμε υπέροχα!



Ώρα έναρξης : 21:00
Τιμές Εισιτηρίων : 15€ (προπώληση) – 18€(ταμείο) / 15€(ανέργων-φοιτητικό)
Διαδικτυακά : www.VIVA.GR προπώληση : 15€ /Προσφορά 13€ τα πρώτα 100 εισιτήρια.
Σημεία Προπώλησης Ηράκλειου:
Βιβλιοπωλείο Ελευθερουδάκης - Πολυχώρος Τεχνόπολις –Stone cocktail bar
Θέατρο Τεχνόπολις – Λεωφόρος Ανδρέα Παπανδρέου 116, Αμμουδάρα – Ηράκλειο Κρήτης
Πληροφορίες / Κρατήσεις : 2810823813 / www.texnopolis.net